top of page
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon

De Marxa Nòrdica per la Ruta de la Capona (barraques de pedra seca del Pla de Santa Maria)

Writer: cearitjolcearitjol

Diumenge 6 de març de 2022 us proposem una ruta circular pel Pla de Santa Maria. L'itinerari ens acostarà a l'anomenada "Ruta de la Capona", una ruta de fantàstiques i espectaculars construccions de pedra seca que constitueixen un veritable patrimoni ancestral i que em de preservar.

La ruta, sense desnivell, és d'uns 15 quilòmetres sortint i arribant a la població del Pla de Santa Maria.

Us hi esperem!


Dia: Diumenge 6 de març de 2022

Concentració: 08:00 h. Al pàrquing Plaça Catalunya (rotonda entrada La Selva del Camp)

Distància: 14,850 quilòmetres (aprox).

Desnivell positiu: 65 metres.

Dificultat: Fàcil

Cal portar: Bastons de marxa nòrdica (qui no en tingui la Maria us els proporcionarà) esmorzar, beguda, calçat de caminar per la muntanya , roba adequada a les condicions meteorològiques, etc..

Inscripció: Obligatòriament en aquest enllaç: AQUÍ Instructora: Maria Bedoya.

Llicència: Per aquesta activitat cal estar federat a la FEEC. Qui no ho estigui el Club tramitarà una assegurança temporal promocional al preu e 3,00 euros (el preu és de 5,00 euros) (Important: no més s'acceptaran tres llicències temporals durant l'any per usuari, després la persona s'haurà de fer sòcia del Club)

Desplaçament: En cotxes particulars.


NOTA IMPORTANT: Tots els participants en aquesta activitat són coneixedors del seu estat físic i de la seva capacitat per a dur-la a terme. El fet d'inscriure's contempla l'acceptació d'aquesta responsabilitat per part dels i de les participants.




Comentários


bottom of page